مقالات آرشیو خبر ها
گنسالوی ناجی

گنسالوی ناجی

گنسالو ایگوایین به عنوان یا تعویضی به زمین آمد تا یوونتوس را در دربی دلاموله نجات دهد. یوونتوس خوش‌شانس بود که توانست در خانه 1‐1 مساوی کند، آنها در این بازی نتوانستند با آرامش و تمرکز همیشگی‌شان را حفظ کنند. پیروزی در این دربی می‌توانست یوونتوس را بالقوه قهرمان سی‌ و پنجمین اسکودتو کند، اما فقدان خلاقیت در تیم به علاوه ی تصمیمات اشتباه باعث شد نتوانند به اندازه‌ی همیشه موثر باشد. تورینو منظم بود و بسیار خوب دفاع کرد، آنها با گل زیبای لیاییچ دروازه‌ را باز کردند، دقیقه‌ی 57 10 نفره شدند و یووه از این فرصت استفاده کند. آنها فرصت‌های زیادی را برای گلزنی هدر دادند تا گنسالو ایگوایین مجبور شد به زمین بیاید تا با گل دقیقه‌ی اخر یوونتوس را نجات دهد.

 

نکات مثبت

 

تیمی که ترکیبش شدیدا عوض شده باشد نمی‌تواند به مانند همیشه روان بازی کند با این‌حال یوونتوس باز هم 62٪ مالکیت توپ داشت و 22 شوت زد و توانست گل مساوی را بزند و یک امتیاز بگیرد.

 

نکات منفی

 

حیف شد که تورینو نوار 33 پیروزی پیاپی خانگی یوونتوس را متوقف کند. یوونتوس خونسرد نبود، روان بازی نمی کرد و این منجر به تصمیم‌گیری‌های اشتباه و بازی آشفته شد، حواس تیم  جای دیگری بود.

 

نمره‌ی مربی از 10

 

6 ― این تغییرات برای سرحال ماندن تیم در ادامه‌ی فصل لازم بود ― و ماسیمیلیانو آلگری کار چندانی برای باانگیزه نگاه داشتن این تیم با توجه به جایگاهش در جدول نمی‌توانست بکند ― با این حال یوونتوس علی‌رغم غیبت مهره‌های خلاقش شانس‌هایی برای گل‌زنی ایجاد کرد.

 

نمرات بازیکنانی که از حداقل بیست دقیقه در زمین بوده‌اند:

 

نتو: 6

 

او روی ضربه‌ی آزاد لیاییچ کار خاصی نمی‌توانست بکند، اما در کل چندان اذیت نشد چرا که تورینو در کل دو شوت روی دروازه داشت.

 

لیختشتاینر: 5

 

بی‌دقتی‌اش یک بار دیگر کلافه‌کننده بود و در فاز دفاعی هم موثر نبود.

 

بونوچی: 6

 

با تجربه‌اش کاری کرد بلوتی دقایق سختی داشته باشد، اما عملکردش خیلی احساساتی بود. او چند فرصت گلزنی را از دست داد، در کل عصبی بود.

 

بن‌عطیه: 6

 

این مدافع نزدیک بود گل بزند، بلوتی را هم متوقف کرد، اما باید تصمیم‌گیری‌اش را بهبود ببخشد. او نتوانست تشخیص بدهد که کی شدیدا یارگیری کند، کی ریسک کند و کی محتاط باشد.

 

آساموا: 5

 

برابر زاپاکوستا به مشکل خورد و فاقد تکنیک لازم برای تاثیرگذاری است.

 

خدیرا: 6

 

او جزء بازیکنان بهتر در زمین بود، خدیرا جاگیری‌های جالبی داشت و برای اشغال فضاهای مناسب فرارهای خوبی داشت، اما بی‌دقت بود.

 

رینکون: 6

 

بازیکنی که در نیمه‌ی اول روحیه و اراده‌ی زیادی از خود نشان داد، عملکرد خوبی داشت. با این حال رینکون تقریبا در نیمه‌ی دوم محو شد.

 

کوادرادو.: 5

 

خیلی بی‌دقت و نمایشی و به ندرت بُرنده بود. کوادرادو علی‌رغم چند سانتر خوب، اکثر تصمیم‌گیری‌هایش اشتباه بود و یک بار دیگر هم‌تیمی‌هایش را کلافه کرد.

 

دیبالا: 6

 

تلاش کرد که تیمش را تا آخر بازی به مبارزه وا دارد. این بازیکن آرژانتینی چندین موقعیت گلزنی برای هم‌تیمی هایش مهیا کرد، دقیق بود اما گاهی محو می‌شد. جو هارت یک بار جلوی گلزنی‌اش را گرفت.

 

استورارو: 5

 

او از نظر تکنیکی محدودیت‌هایی دارد، کمی قدرت بدنی به تیم اضافه کرد.

 

مانژوکیچ: 5

 

چند فرصت عالی برای گلزنی را هدر داد، مانژوکیچ حالا بیشتر مدافع است تا مهاجمی که بتواند در یک سوم هجومی تفاوت ایجاد کند.

 

تعویض‌ها

 

ایگوایین: 7

 

او به زمین آمد تا برای تیم یک گل بسیار اضطراری بزند و به زیبایی ضربه‌ی پایانی را زد. جزء معدود کسانی بود که به عقب برمی‌گشت و برای بازپس‌گرفتن مالکیت تلاش می کرد.

 

پیانیچ: 6

 

آمدنش به زمین باعث شد کیفیت توپ‌هایی که به محوطه‌ی جریمه می‌رسد بهتر باشد.

 

ساندرو: ―

 

زمان کافی برای تاثیرگذاری نداشت.

 

مینا روزکی، ESPNFC


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: